יום רביעי, 18 ביוני 2014

טסובאסה ~ מנגה צ'אפטר 136

היי!
מה יש חבר צוות חדש? לא, האמת שאני נמצא כבר כמעט שנה בצוות... אני המעצב של הצוות ופשוט לא יצא לי להכין פוסט עד הרגע המיוחד הזה. למה הרגע הזה מיוחד, כי אתה מפרסם פוסט? לא על הרגע המיוחד הזה דיברתי, דיברתי על המנגה! הוצאה ראשונה של מנגה באתר קרייזי סאב (נכון שזה מיוחד?)
המנגה שאתרגם כאן היא המנגה של טסובאסה, או יותר נכון חלקים ממנה, את החלקים שהופיעו במנגה אך לא הופיעו באנימה. ולכן הצ'אפטר הזה הוא מיד לאחר ההמשך של הפרק האחרון ב-OVA של האנימה ככה תוכלו להמשיך את העלילה כרגיל בלי חורים באמצע!

מכיוון שיש OVA נוספת בשםטסובאסה שינרקי, את התרגום נתחיל מצ'אפטר 136 עד צ'אפטר 166, אם יהיה ביקוש למנגה אחרי ה-OVA הנוספת נתרגם את ההמשך שאחריה עד הסוף!

הורדה:
כאן

קריאה ישירה:
כאן




5 תגובות:

  1. שיאו מזמן לא נכנסתי לפה- מזה תודה! אני כל הזמן לא מבין את הסדרה כי יש חורים ענקיים שם.
    תודה רבה חברים! אין עליכם!

    השבמחק
  2. רציתי לשאול אם אתם תתחילו לתרגם את קייצ'ו וואה מייד סאמה בחופש. אני לא רוצה להלחיץ ואני לא רוצה לומר נו כבר וכל זה, פשוט רציתי לדעת אם זה בהתקדמות, אני יכולה לקבל גם לא כתשובה חח.

    השבמחק
    תשובות
    1. הפרוייקט בהתקדמות. והפרוייקט ייצא בחופש ללא ספק, אבל כמו שכתוב למטה: לא לשאול על ההוצאות, כי זה לא יזרז אותנו.

      מחק
  3. שמחה לשמוע ^^. וכן ראיתי, אבל כמו שאמרתי אני לא שאלתי בכוונה לזרז או משהו רק רציתי לדעת אם יש התקדמות בפרוייקט, צכלומר אם התחלתם לעבוד עליו זה הכל. :)

    השבמחק
  4. כל כמה זמן תוציאו מנגה? ומה עם המשך הסדרה המדהימה???

    השבמחק

בבקשה לא לשאול על הוצאת פרק כלשהו כי זה לא יזרז אותנו,
ולשמור על שפה נאותה בבקשה.